Lördag

Blev ingen ridning idag, var alldeles för bakis från fredagens bravader, haha.. hade ändå tänkt att han skulle få en ridfri dag idag :) släppte honom på ridbanan så att han fick leka av sig lite. Han tyckte att det var skitkul när jag "jagade" honom, då for han runt, bockandes med svansen i vädret, haha. Men såfort jag ändrade kroppsspråk och visslade på honom, saktade han av och kom skrittandes in till mitten, nästan ända fram till mig! hihih soet häst<3

När jag bara stod i mitten utan att göra något, ägnade han sig åt att göra stora och små volter, volt tillbaka, förvänd galopp, serpentiner, snett igenom, galoppombyten, galopp på en stor åtta, m.m. :D Var ju kanske inte de finaste tillvägagångssätten han hade, men kändes ju ändå roligt, för då måste han ju tycka att det är roligt med dressyr ;) haha



/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0