måndag

hallå där! ;) idag är det hoppträning som gäller, hihi. Första träningen för iår, är sjukt pepp :D Han är så himla rolig att hoppa naturhinder, de flyger han bara över. Skulle vara roligt att någon gång i framtiden debutera i fälttävlan med honom :D Bara man slapp banhoppningen haha..
Jag är ju jordens största hoppfegis när det gäller färgade bommar och hinder på ridbanor. Men ska komma över det. Tror att han skulle må väldigt bra av att hopptränas ca en gång i veckan. Slutar jag hoppa nu, kommer jag aldrig komma över min feghet. Ramlade av för ett par år sedan på min gamla häst och skadade axeln. Sen dess sitter det i, har nästan blivit värre.. Men ikväll blir det hoppning över pluttishinder, duger bra för oss att gymnastik hoppa över :D Å andra sidan är ju dressyren så sjukt mycket roligare, så lider inte så jättemycket av att hoppningen uteblir en aning ;)


haha, så himla söt

/Mia

Kommentarer
Postat av: Yrsa

haha härlig bild!

2011-05-11 @ 06:27:14
URL: http://yrsaarbelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0