Har precis kommit..

har precis kommit in efter en promenad med Loke och marie med tyson, mysigt när man kan sällskapa på kvällen. törs inte gå ut själv när det är mörkt så perfekt att ha värdens bästa granne<3 imorgon ska jag gå upp tidigt och jobbar :( men sen direkt efter jobbet ska jag och mamma göra något spännande... hoppas på det bästa, mer får jag tyvärr inte säga. Mami var ute på kvällen nu och pussade på Catten och gav henne lite godis!! tur hon finns ibland ;) <3 Känner mig på lite bättre humör nu iallafall efter telefonsamtalet om imorgon :D
Natti
// Anna

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan! :D

Kolla gärna in min blogg:

http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad "En satsande ridskoleryttare".



Jag har nu en tävling, "Dagens blogg". Där du kan vinna en länk till din blogg!! Det ändå du behöver göra är att kommentera "Jag är med".



btw. Väldigt fin blogg ^^

2011-02-08 @ 23:01:38
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/
Postat av: Världens bästa granne :)

de är du som är världens bästa granne <3

ruff och tuff!

2011-02-16 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0