Hemma igen

efter en helg i Borås!
Kom på att jag varken skrev att jag skulle iväg och vad jag skulle göra!
Jag har spenderat Torsdag-till-söndag på Gina Tricot Grand Prix Borås!
Jag har varit med som hästskötare till en kompis, så dagarna har bestått av borstning, fixat i ordning hästen, putsat, mockat, sprungit med vatten och mycket mycket mer! Men det är värt allt! Otroligt lärorikt att följa med och otroligt skoj! Har haft jätte trevligt och mysigt trots det svin kalla vädret!
Mer orkar jag tyvärr inte berätta just nu. Är mer död än levande så ska gå och lägga mig och sova i min kära säng! berättar mer ingående imorgon, och med bilder! Även vad jag shoppade :D är förvånad över vilka snygga saker/kläder det fanns i shoppen!
mer om det imorgon! ;)
God Natt // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0