lektion

Red lektion för Sofia i tisdags tsm med Frida-Extra och Jennifer-Myggan. Markarbete och studs med mycket tänkande. Visar hur ofokuserad och nervös jag är till sättet. måste verkligen skärpa till mig! Christian var med och filma och jag grät nästan när jag såg filmen. fy fan va ful jag var och att se sina egna tabbar. vad som känns som något helt annat ser helt annorlunda ut på film. ni som inte filmat er tidigare, gör det. det knäckte mig, men nu vet jag verkligen vad jag måste jobba med och ser fram emot en förbättring så mycket att jag vill träna varje dag! så när igångsättningen efter vilan hon ska ha nästa vecka är klar ska det tränas!!!
Träningsbild från i sommras! åh ge mig sommar och utebanan!!
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0