Romme Alpin

har haft så jäkla mycket att göra så har inte hunnit gör ett endaste litet inlägg! :O Onsdag kväll var det hopplektion, kom hem sent så det var bara sängen, hade vikare på hoppningen, det blir ju rätt alldagligt när man alltid har samma tränare så känndes riktigt bra med lite omväxling, även om jag var skeptisk i början. hur som helst gick det kanon och det tyckte även tränaren :D Börjar oturen vända?
kvart i sex torsdag morgon så åkte jag med min lillasysters skola till romme alpin över dagen, fick följa med som 'förälder'/äldre ansvarstagande elev' , goood for me ;) hade iallafall en trevlig dag. dock har jag nog aldrig varit så trött och haft så ont på otroligt länge, men det vare värt !
och igår så var det hämta hö som gällde, åkte två vänder med proppfull transport! tur att det finns vänliga människor som kan hjälpa till! tack!


Idre 2009

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0