Tidig morgon

fick ingen sovmorgon idag heller. hade morgon utsläppet i stallet idag så det var bara att kliva upp.. Frida följde med samtidigt så red vi direkt efter utsläppet. skönt att ha det gjort. idag känndes hon fin i formen och hon har lätt i munnen och samarbetsvillig! Efter ridningen snabbade vi oss en sväng ut till ingvaldstorp för att köpa lite foder (eftersom kvarnen i nypan inte har öppet på helger), fick även med mig lite rosa rosetter från hansbo :D sen bar det av till Mörtbol för att kolla på hopptävlingen. Fina Sophia var nere med en av hästarna så det var super trevligt! Nu börjar jag känna att det är dags att anmäla mig jag med .. haha.. får se hur det blir med den saken ;)


// Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0