skön onsdag

Nu har jag ridit ut ca 30 min. han var superpigg och ville helst av allt bara galoppera, haha. väldigt alert, tog galoppfattningarna direkt, dessutom var de jättefina! hur snygg som helst på hackamore, min lilla prins.
Tänkte ta det lugnt nu i igångsättningen, både för mitt knä och för att Bj ska må bra :)


Köpte nya boots idag också, älskar verkligen sådana billiga gummiboots. sitter superbra och ger inga skav. de är även snygga och billiga ;) Bj går med boots varje dag i hagen och när jag rider, för att inte kliva sig med broddarna och för att inte kliva av sig sina skor.


Köpte också en slicksten till Bj med morotssmak. får se om han gillar den, han är rättså kräsen ;) Annars får Apan den


/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0