snart till skolan

sovmorgon idag, så jag sov till åtta, sen gick jag upp och tog hand om hästarna :) fodrade, släppte ut dem, mockade och gjorde iordning grovfoder och kraftfoder för resten av dagen.
Eftersom det är så fint och varmt väder idag bestämde jag mig för att tvätta bj, dock bara svansen. den var så himla äcklig haha. När jag ändå var i farten tvättade jag apollos svans och bakben också, eftersom han är vit har han en benägenhet att få kilometerstora pissfläckar på sin högra kroppshalva...

Apollos svans efter tvättningen



Sedan tog jag med mig båda två på en skogspromenad, för att torka och för att äta på det lilla gräs som kommit fram ur snön. Apan gick som vanligt lös, har aldrig grimma på honom, gamla gubben kommer när man ropar så...








När man vilat i 1 och en halv vecka är det ganska skönt att få leka av sig lite ;)




Mysbubben<3


/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0