Annas presentation


Hade tänkt att skriva en vacker liten presentation men vet faktiskt inte vad jag ska skriva..
Jag heter Anna. Har en söt liten häst
vid namn Catskill Serenade, som står i ett mysigt litet stall en bit utanför stan. Vi har precis
flyttat dit (2 Januari) efter att länge ha vantivts i ett stall närmre stan. Nu har min lilla Pärla det bra
i ett lantligt och trivsamt stall. Jag har ridit henne sedan ett år tillbaka och 24 december 2010 fick jag henne
i julklapp av ägarna : ) klart den bästa julklappen någonsin !
Catskill Serenade

Kommentarer
Postat av: fillan

aaaamen guuuud vika sweethearts ni har till tottasar! puss påer :*

2011-01-06 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0