hemma igen,

Hemma igen efter att ha ridit i snö kaoset. Lillasyster och jag tog och red lite på banan idag,
kände inte för något annat med tanke på att det typ regnsnöade idag. precis allt var dyngsurt
när vi kom in, det till och med rann från hjälmen :(
Just nu vill jag bara ha sommar. sol. värme. torra saker.
eftersom jag står i ett litet och gammalt stall är det otroligt fuktigt inne i stallet nu när det är tö väder.
försöker klämma in allt i vår lilla sadelkammare, är så rädd att mina läder saker ska bli mögliga :/
Förhoppningsvis blir det lite torrare snart, men är orolig över våren när all snö ska smälta.. ;P




Extra och Catten idag :)

Tur att min bästa häst alltid lyckas få mig på bra humör iallafall!

// Anna

Kommentarer
Postat av: kanske en hund

buuuuuuu. vi vill inte läsa eran blogg om ni inte har eran andra design!! den ni har nu e fuuuul!

2011-01-08 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0