kväll

Har varit lite slö med bloggandet, har haft lite mycket i skolan och så. Dålig ursäkt men, hehe :) Fick lite inspiration från dressyrmupparna häromdagen, så jag gick upp på vinden och letade fram ett färgat vin-rött galopp träns som jag haft på Apan förut. Supersnyggt på en svart häst tycker jag! Har ett grönt också, ska nog börja leta ;)
Red iaf ut barabacka med det idag, mest skritt, var så jäkla halt och BJ har bara broddar i trakterna, hade inte riktigt tänkt mig det här underlaget, så han har inte ens några hål på tårna. :(
Ägnade kvällen åt att laga hagen som Bj haft sönder, blev till att sätta till ström också, är liiiiite för orädd för tråden, puckot ;)

helt okej med sommar så att man kan rida ordentligt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0