Loke..

loke ligger och kromar sig i soffan. skit hunden vägrar ju att gå ut när det regnar..
och här öser regnet ner, snön på parkeringen utanför finns inte ens kvar, nu ser man plattorna..
hoppas inte att det fryser på nu för då kommer jag aldrig komma till stallet imorgon :(
har roat mig med att städa bort julen i lägenheten hela kvällen fram till nu. otur att jag inte har
nått bättre för mig en lördag kväll som denna ;P
// Anna


En riddares historia går på tv nu, älskade den filmen förut, men
nu kändes det som värsta djurplågeriet.. jag vet att det bara är på film men
det ser så hemskt ut när hästarna rycks och slits i..:/

Kommentarer
Postat av: frida

OJDÅ!!! ni kan faktiskt göra nånting själva...

2011-01-09 @ 01:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0