sol och plusgrader

här i nypan. fint, längtar så mycket efter våren nu så jag kryper snart på väggarna. Pratade med Mia igår och vi ska försöka komma iväg med hästarna i sommar, vore riktigt kul om vi kunde göra det (: hästarna vilade ju igår pg av vädret men det var knappast bättre idag. det går inte att rida någonstanns om man inte har ridhus ): snor halt på vägarna och packat i skogen , är så rädd att hon ska sträcka sig eller vricka sig :/
Skrittade iaf ut en sväng på carl idag och catten gick en promenad, hatar när vädret förstör ridningen !

För överigt så har ju inte 2011 börjat speciellt bra för mig.. i måndags gick brandlarmet i lägenhetn ovanför när jag satt i underkläderna med en grön ansiktsmask i soffan och det var bara att springa ner till brandkåren som kommit, i tisdags skenade hästarna okontrolerat i skogen och blev totalt hysteriska, i onsdags körde jag i diket på väg hem från stallet ..osv. idag blev jag trampad på foten i boxen (smärta!) och till råga på allt halkade jag och slog omkull mitt vid storgatan när jag skulle gå ut med Loke... när ska turen vända?


// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0