Söndag

Går lite upp och ner i uppdateringen här känner jag, Mia var är du? ;) Sitter som vanligt och kollar runt på olika sidor, eller som pappa kallar det, letar saker att köpa som man egentligen inte alls behöver.
Har varit ute med mammsen i stalllet och fixat allt och ridit. red på banan idag, gick vell så där till en början men mot slutet gick det fint. hon är så jäkla pigg när man inte kan rida ordentligt men ja lyckades få henne ganska avslappnad till sist och sänka hennes huvud som nästan var jämte mitt. så det blev lösgörande på volt idag. mamma var med och fotade. men dom bilderna får jag nog nån annan dag så jag kan visa (:

av alla onödiga saker jag hittat idag ingår bla detta schabrak ;)

blir så jäävla irriterad över att jag inte kan hitta den större bild :I men visst äre snyggt? (:

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0