Tisdag - skitdag

Helvetes jävla skit dag rent ut sagt. blir så arg på mig själv när jag inte klarar av saker. när jag inte är tillräckligt bra. när jag inte kämpar tillräckligt mycket. när jag skyller på andra. när jag inte kan skärpa mig. när jag inte kan.. när jag inte kan något jävla alls....! idag kändes det som om jag var helt jävla sämst i världen på att rida. som om jag förstör catten. hon är värld någon bättre. någon som kan rida bra. inte någon som jag. som inte ens kan ha handen prick stilla. ibland bara hatar jag när det blir såhär. jag blir sur för att det inte går bra när vi hoppar, och allt hänger/ är på grund av mig. jag bara förstör allt... Jag har inte ens någon lust att rida nu. catten var super duktig glad och busig, och vad ger jag henne? irrritation och surar över allt. stackars lilla hjärtat. älskade lilla dockan<3 det är så jobbigt just nu :'( <3 kan det inte bara bli sommar och varmt? så man kan träna hemma o öva varje dag? nu vill jag inte ha mer vinter!! :(
/A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0