planerar

Planerar för en tripp till Ullared :D Brukar ju åka dit ca 4 ggr om året och sist jag var där var i november förra året så nu börjar det bli dags! Tvingar min kära pojkvän att följa med ;) haha han har inget val.. Behöver en hel del bas saker till stallet som är perfekta att fynda där! :) Självklart behöver jag ju massa andra onödiga saker oxå ;)
Lite av sakerna jag behöver/planerar att köpa:

- Biggpack bomull
- Flees lindor
- Snoddar
- Pälsglans
- Arnika
- Linnement
- Schabrak
- Hundgodis
- Ny feber termometer till stallet

Listan kan göras lång men hade lagt upp planen att jag egentligen inte skulle skriva en inköps lista utan se när jag kommer ner, men jag kan inte hålla mig! Nu vill jag bara åka!

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0