Sovmorgon

Inte kul alls att vara ledig och ha sov morgon, o så vaknar man klockan 07.09 klar vaken!! Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv.. ;) Igår blev det ingen ridning eftersom jag fortfarande är sjuk så jag longerade i ridhuset isället. Det gick bra och efter det tog vi en liten promenad. sen friserade jag henne lite och pysslade om henne. Hon blir så glad då :)
Idag vet jag inte riktigt när jag tänkte åka ut till stallet, tänker inte röra mig ur sängen än iaf ;)
// A
Pappsen och Pärlan när vi var och tränade på Smedstorp!

Kommentarer
Postat av: Team Norrlandsryttarna | Jessica

Ååh, önskade vi hade ridhus också nu när jag okcså ligger sjuk och har en häst dsom ska sätta igång..

2011-03-24 @ 09:14:06
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0