torsdag

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv.. (någon, nämner inga namn) har smittat mig så har ont i halsen, feber och mår allmänt sämst. Och trots Cattens och mina alla motgångar som varit fortsätter dem. Igår eftermiddag när mamma och jag var i stallet såg mamma att catten började sparka mot magen i boxen. När hon gick in och kolla såg hon att hon varken hade ätit höt eller kraften. efter en stund såg jag att magen hade svullnat upp där den brukar göra det när hon får kolik. Så kvällen/natten spenderades i stallet med promenader, longering, temp och vakande.. Catten är så otroligt känslig för allt så jag har bara väntat på att detta ska händ, som pricken över i't.. Var ute i stallet halv åtta imorse igen men då verkade hon ha piggnat på sig och hade druckit lite.. Ska snart ta o bege mig ut till stallet igen för att titta till henne och se så allt är bra!
När jag äntligen trodde att allt bara kunde bli bättre, möts vi av ännu fler motgångar, gud vet vad som sker här näst..

// Anna

Kommentarer
Postat av: Elin & Matilda - HÄSTBLOGGARE

Hejsan.

Just nu har vi en tävling på våran blogg.

Väldigt enkla regler och vem vet du kanske vinner!

Skulle vara jätte roligt om du ville delta.

Länk: http://teampf.blogg.se/2011/march/tavling-finaste-hastbild.html#comment



Kramar Elin och Matilda :)

2011-03-11 @ 08:25:57
URL: http://teampf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0